Snelle en efficiënte check van ramen en correctie van 1 defecte sluiting
Westerlo, gemeente die terecht de Parel der Kempen wordt genoemd. Hier vind je veel groen in en rond de Beeltjens, kan je Kemphanen en hun supporters tegen het lijf lopen en genieten van een heerlijk Kempisch dialect. Maar ook Windocare neemt het graag op voor de Westelaars. Westel is dan ook onze recentste toevoeging aan onze helden- en serviceportefeuille. De Merode moest het weten, begot!
Wat de Merode misschien beter niet weet, is hoe we in Westerlo omgaan met onze rolluiken. Nochtans bieden ze ons de nodige bescherming tegen koude, warmte, nieuwsgierige blikken van buitenaf en ongenode gasten. Maar toch laten we vervuiling door fijnstof, roet en zand haar gangen gaan. Het vuil belandt op de rolluikbladen en –lamellen en wordt zo telkens mee naar binnen getrokken. Het onderhoud en schoonmaken vergeten we soms. Tot de eerste problemen opduiken met je rolluiken. Gun(ther) je rolluiken die je privacy en isolatie bieden een langere levensduur. Gunther is de geknipte service-held voor jouw rolluikellende!
Ook ellende met je rolluiken in Westel? Gaat een van je rolluiken niet meer open of dicht? Zit je in de problemen met je elektrische of manuele rolluiken? Heeft je rolluiklint of je rolluikmotor het begeven? Is je rolluik of de onderdelen ervan niet meer goed afgesteld? Hebben je lamellen het aan de stok gehad met vandalen of heeft stormweer schade aangericht? Tijd om er een Kempische professional bij te halen. Op Gunther kun je altijd rekenen. Hieronder lees je hoe onze helden hun missie ook in Westerlo vervullen!
Service-held Gunther, Kempenaar en inwoner van Westel vertelt dit: “Tot snel in de Parel der Kempen ;)!” Of het nu voor een inbouwrolluik is in Westerlo, een voorzetrolluik in Vorselaar, een combirolluik in Kasterlee, een gescheurd rolluiklint in Laakdal, een inbouwrolluik in Herentals, Herselt of Hulshout of voor een opbouwrolluik in Olen of Geel, bij Gunther kun je terecht!
Dat geeft onze experts de nodige info en details voor een professionele analyse van de situatie.
Helder, duidelijk, transparant. Toch nog vragen? Via ons e-mail adres help@windocare.be mag je snel een antwoord verwachten.
Hou rekening met een wachttijd van 2-3 weken (het leven van een service-held is druk-druk-druk). Reserveer dus asap je interventie. Zijn we eerder bij je in de buurt, dan proberen we een afspraak tussendoor in te plannen. Want ja, flexibiliteit is ook een superkracht.
Helemaal voorbereid en up-to-date met je situatie, zodat hij efficiënt aan de slag kan. In meer dan 80% van de gevallen volstaat 1 interventie. Die andere 20% is louter te wijten aan specifieke onderdelen die enkel op bestelling bij onze partners/leveranciers beschikbaar zijn.
Het principe van Gunther en de andere Kempische service-helden: hoe meer informatie ze krijgen over je rolluik, hoe beter. Want ook zij passen het anderhalvemeterbeleid toe. Is je rolluik groter dan anderhalve meter? Dan moeten we twee of meer service-helden op pad sturen in de Kempen. Ook de hoogte (op welke verdieping zit je rolluik?) en de bereikbaarheid spelen een rol (is het rolluik toegankelijk aan binnen- of buitenkant?). Al die informatie is dus cruciaal voor ons. Laat het ons daarom altijd weten bij je serviceaanvraag.
Snelle en efficiënte check van ramen en correctie van 1 defecte sluiting
Werk zeer goed uitgevoerd! Verbetering punt: bij de finale factuur staat de totale bedrag maar niet de bedragen per item, waar moeilijk maakt om te begrijpen waarvan de additionele kosten komen
Goed werk en sympathiek.
In de rolluikellende in Westel? Meld ons snel en makkelijk in welke rolluikellende je zit via ons online schadeformulier. Binnen de 48 uur ontvang je professioneel advies mét een prijsindicatie.
Contacteer ons