snelle service ,eerst offerte gekregen deze viel mee ,nog enkel de kosten van het te vervangen onderdeel die erbij kwamen . Daar was ik wel geschrokken ,zo duur had ik toch niet verwacht .Bij de uiteindelijke offerte was er nog eens 130€ bij ,en dit voor een handvat van mijn venster .Over de dienstverlening niets op te aanmerken zeer snel en heel vriendelijk .toch heel tevreden over de snelle tussenkomst
Heel tevreden over de geleverde service. Prima communicatie, zowel via mail als telefonisch. Je ontvangt op dag van de afspraak in de ochtend een een tracking mail met het geplande uur. Technieker was stipt op de afspraak. Heel vriendelijk. Met kennis van zaken. Heeft het slot vervangen en tips gegeven voor onderhoud (wat de installateur destijds niet gedaan had). Ik kan iedereen deze firma warm aanbevelen. Top!
De herstelling van de rolluik is zeer goed uitgevoerd. Er werd een nieuwe motor in geplaatst.
Het kastje van de afstandsbediening was niet helemaal correct ingesteld. Maar heb dit zelf opgelost.
Het was een vriendelijke en snelle bediening.
Zeer goede ervaring. Aan de hand van een handige tool krijg je een goede indicatie wanneer de technieker precies langs zou komen. Verder een zeer capabele vriendelijke technieker over de vloeg gehad, met antwoorden op alle vragen, bovenop het strikt noodzakelijke.
Recent onze ramen en deuren helemaal terug goed laten afstellen. Professionele en vooral eerlijke service van Claude, waarbij vanuit het perspectief van de klant gedacht werd. Een administratieve valse noot werd kordaat en vriendelijk rechtgezet. Het resultaat mag er zijn, een aanrader!
Verschillende firma's gecontacteerd voor deze kleinere werkzaamheden maar in de kou blijven staan. Windowcare daarentegen heeft ons direct geholpen en uitgevoerde werkzaamheden goed uitgevoerde en proper achtergelaten. Bedankt om ook kleinere Projectjes en herstellingen aan te nemen. Aan een ieder die met hetzelfde probleem zit.... Slechts 1 adres.....
Beide techniekers die het defecte rolluik herstelde (motor vervangen en afstellen van de afstandsbediening) hebben zeer goed werk geleverd. Ze waren bovendien aangenaam en beleefd in de omgang. Ze ruimden ook netjes op vooraleer te vertrekken. Ik ben zeer tevreden.
Vliegenramen laten plaatsen. Na snelle opmeting een correcte offerte afgeleverd. Levering en plaatsing met een glimlach en super service alles geplaatst. Vlotte en duidelijke communicatie rond levering en plaatsing. Komen de afspraken na zoals ze gemaakt zijn.
Alles vlot en volgens planning verlopen.
Zeer goed communicatie van wanneer er interventie ging zijn, zowel voor offerte als voor de uiteindelijke werken.
De vriendelijke medewerker van Windocare was op het gestelde tijdstip aanwezig, dit na telefonisch contact van bij de vorige klant.
Hij wist het probleem van de voordeur snel en vakkundig op te lossen.
Een vlotte snelle afspraak via de website en een duidelijk bestek van 261 € via mail ,met mogelijke aanpassing van tweede mecanieker .
De afspraak is dan ook correct nagekomen en de herstelling vakkundig op
ruim minder dan twee uur verricht .
Toen ik me verbaasde over de factuur van 825 € verklaarde de mecanieker
dat de Somfy HRS motor van 30nm meer dan 400 € kost .
Na enig rondkijken bij andere installateurs kostte deze motor nergens meer dan 250 € .
Daarom deze kleine teleurstelling in de waardering : vriendelijke hulp,
goede herstelling , maar onverwacht duur .
Vriendelijke groeten , Erik .
Na meerdere pogingen om de deur te herstellen, werd deze morgen een nieuw stuk geplaatst en is alles nu weer in orde. De herstellers hebben telkens hun uiterste best gedaan om het euvel te verhelpen. Bedankt om telkens weer met de glimlach en de juiste inzet de herstelling te bewerkstelligen.
Onlangs herstelling aan slaapkamerraam laten uitvoeren door Windocare.
Afspraken werden stipt nageleefd. Dikke pluim voor de vriendelijke en correcte technieker die bij ons langskwam.
Zeer tevreden !
Was meteen verrast van de oplosgerichte aanpak voor mijn probleem, namelijk die dubbele vensterdeur die niet meer open kon. Ook de stand van zaken mbt de aankomst van de vriendelijke expert Francis. De prijs-kwaliteit , inclusief transportkosten, was correct. Zeker een aanrader!
De medewerker die bij mij op bezoek is geweest was heel vriendelijk en correct. Hij heeft het slot van de deur gesmeerd en uitleg gegeven over hoe in de toekomst het slot goed te onderhouden om nieuwe problemen te voorkomen.
Het was een correcte aanpak en behandeling van het probleem
Voornaam persoon
Zal jullie firma zeker aanbevelen aan anderen.
Succes verder
Heb de betaling gedaan via overschrijving
Er is steeds een goede communicatie geweest tussen de firma Windocare en wij als klant. De technieker kan je op de dag van interventie zelfs volgen via een track&trace systeem. Enkel jammer dat er 4 interventies nodig waren om de sluiting van ons raam te herstellen.
Was allemaal erg netjes, van het eerste contact, afspraak, uitvoering werk, respecteren afgesproken termijn en de afgesproken prijs. Wij zijn zeer tevreden. Uiteraard hopen we geen brokken meer te maken, maar indien het toch moest nodig zijn dan contacteren we Windocare.
Zeer goede en vriendelijke service. Hebben al onze problemen met ramen en deuren (winddicht afsluiten, sluiten schuifraam, gebruik kipstand) opgelost die al enkele jaren manifesteerden.