Contacteer ons
Contacteer ons

Zonwering herstellen

Onze servicehelden

Je zonwering herstellen bij Windocare!

Ook al stellen de Belgische zomers niet veel voor: als de zon er is, komt zonwering absoluut van pas. Het systeem lijkt op dat van een rolluik, alleen worden de rolluiklamellen hier vervangen door een doek (screen genaamd). Je hebt meestal ook de keuze uit een elektrische of manuele variant. Hoe dan ook is zonwering de perfecte oplossing voor wie wil genieten van veel licht in huis, zonder dat het er te warm wordt.

Omdat zonwering vaak langs de buitenkant van je woonst hangt, wordt het blootgesteld aan verschillende weersomstandigheden. Die zorgen voor een opeenstapeling van vuil en brengen soms ook schade toe aan het interne mechanisme. Vervelend, maar niks onoverkomelijks voor de service-helden van Windocare. Voor zowel het onderhoud als herstel van je zonwering kan je bij hen terecht. Neem contact op via ons formulier en we reageren binnen de 48 uur. Zo ben je snel geholpen!

mijn Zonwering herstellen
Onze servicehelden
Zonwering gebruiken we meestal enkel in de zomermaanden. Toch is het aangewezen om buiten het zomerseizoen je screens af en toe eens te testen. Op die manier blijft het mechanisme intact en kan je ‘s zomers weer zorgeloos genieten.

Meest voorkomende problemen met zonwering

Wringt je zonwering tegen? Hieronder vind je een overzicht van de typische problemen met zonwering waarvoor onze service-helden worden gecontacteerd.

Mijn zonwering gaat niet meer open of dicht

De zon schijnt op haar felst en net dan begeeft je zonwering het. Frustrerend! Gelukkig kunnen onze service-helden het meestal snel verhelpen. Als je zonwering niet meer werkt, heeft het soms te maken met een defect aan de motor, te wijten aan slijtage of extreme weersomstandigheden. Bij manuele bediening is het probleem vaak terug te koppelen aan een blokkade in het rolsysteem.

Mijn screen is gescheurd of stuk

Screens zijn dun en licht, maar daardoor ook fragiel. Scherpe voorwerpen of guur weer kunnen al snel een scheur veroorzaken. Om het doek te laten herstellen of vervangen geef je ons simpelweg een seintje. We komen zo snel mogelijk tot bij jou!

Er zijn problemen met de motor van mijn elektrische zonwering

De meeste mensen kiezen voor elektrische zonwering met motor. Door frequent of net zeldzaam gebruik ervan, kan er al eens een defect ontstaan. Waar het probleem zich ook situeert, onze service-helden doen hun uiterste best om het te lokaliseren en op te lossen.

Maak een afspraak

Wat zeggen onze klanten

4 op 5 sterren
Vlotte communicatie: 60 min op voorhand een telefoontje gekregen dat technieker onderweg was. Een profesionele uitleg gekregen van het probleem. Technieker ruimde alles mooi op + veegde de vloer vanwege aluminiumresten. Kortom fijne, vriendelijke en beleefde service! Op naar interventie 2 met de bestelde onderdelen.
Meer lezen
Wendy Smit via Trustpilot
Meer reviews

In 5 stappen naar een professionele herstelling van je zonwering

Je bent gewaarschuwd. Half werk, daar beginnen we niet aan. Verwacht een efficiënte aanpak vanaf ons eerste contact. Want onze service-helden, dat zijn mannen met plannen. En dit is hun plan van aanpak.
01

Meld je probleem snel en makkelijk via ons online help-form.

Dat geeft onze experts de nodige info en details voor een professionele analyse van de situatie.

02

Binnen de 48 uur (zet er je klok op gelijk) ontvang je van ons professioneel advies met een bijpassend prijsvoorstel.

Helder, duidelijk, transparant. Toch nog vragen? Contacteer ons via ons e-mailadres help@windocare.be.


03

Na jouw bevestiging plannen we een afspraak in.

Hou rekening met een wachttijd van 2-3 weken (het leven van een service-held is druk-druk-druk). Reserveer dus asap je interventie. Zijn we eerder bij je in de buurt, dan proberen we een afspraak tussendoor in te plannen. Want ja, flexibiliteit is ook een superkracht.


04

Onze service-held komt bij je langs.

Helemaal voorbereid en up-to-date met je situatie, zodat hij efficiënt aan de slag kan. In meer dan 80% van de gevallen volstaat 1 interventie. Die andere 20% is louter te wijten aan specifieke onderdelen die enkel op bestelling bij onze partners/leveranciers beschikbaar zijn.


05

Voor een nog vlottere interventie:

De anderhalve meter heeft ook bij onze service-helden zijn intrede gemaakt. Is je zonwering dus breder dan 1,5 meter? Dan sturen we 2 of meer service-helden op je af. Niet alleen de afmetingen, maar ook de locatie is belangrijke informatie (op welke verdieping hangt de zonwering? En is ze goed bereikbaar?). Geef die informatie dan ook altijd mee bij je service-aanvraag.


Haal een held in huis

Veelgestelde vragen over zonwering

Kort en bondig: ja, dat doen wij!

Nee, dat is niet onze specialisatie. Wij herstellen alles wat voor een raam hangt, maar dus geen luifel. Onze service-helden blijven graag bij hun leest.

Zeker! Onze service-helden kijken ook naar de geleiders, de motoren …

Onze service-helden zweren bij herstellingen. We maken liever dan plaatsen, maar kunnen het wel. In alle geuren en kleuren.

Net zoals een rolluik wordt het doek van een screen opgerold rondom een as. Het doek is onderhevig aan spanningen, temperaturen en windstoten. Als gevolg daarvan scheurt de stof soms, trekt het doek schuin of blokkeert het systeem. Wordt je screen bediend door een motor? Ook die durft het wel eens opgeven. Maar geen nood, onze service-helden staan voor je klaar.

Doet je zonwering het niet meer? Reken dan maar op onze service-helden.
Meld ons snel en makkelijk je probleem via ons online schadeformulier. Binnen de 48 uur ontvang je professioneel advies mét een prijsindicatie.

Contacteer ons
crossmenuquestion-circle linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram