Contacteer ons
Contacteer ons

Deuren herstellen

Onze servicehelden

Een deur die klemt of niet meer opengaat? Windocare lost het op.

Het is heel normaal dat je deuren het soms hard te verduren krijgen. Door frequent gebruik en minimaal onderhoud, stapelt vuil zich gemakkelijk op tussen de scharnieren en in het slot. Ook lak of folie kan afbladderen door slijtage of vanwege een fabricagefout. Klemt je deur? Of maakt ze een piepend geluid? Dan is er waarschijnlijk iets misgelopen bij de montage. Wie op zoek is naar een snelle oplossing door experts, kan terecht bij onze service-helden.

Kies je voor het herstel en onderhoud van Windocare, dan zie je alle deuren weer voor je opengaan. Letterlijk dan. Met welk probleem je ook wordt geconfronteerd, onze service-helden vinden altijd een efficiënte oplossing.

mijn deuren herstellen

Voor welke herstellingen kan je bij ons terecht?

Onze servicehelden
Geef de tochtafsluiter aan de onderkant van je deur om de 3 à 4 maanden een smeerbeurt. Het mechanisme wordt namelijk niet gespaard en gaat met de regelmaat van de klok open en dicht.
Zo verleng je zelf de levensduur van je tochtafsluiter.

Welke deuren herstellen we?

Elk huis heeft een andere deur. Ze komen in alle formaten, kleuren en materialen. Zo’n verscheidenheid aan opties, dat verdient een even gevarieerd herstellingsaanbod. Daarom maken we bij Windocare elke deur en elk merk. Zo ben jij snel uit de nood geholpen.

Types

Je kan bij Windocare terecht voor de herstelling van heel wat deuren. Denk bijvoorbeeld aan voordeuren, maar ook schuifdeuren en pivoterende deuren. Allemaal geen probleem! Onze service-helden doen hun uiterste best om voor elk probleem een oplossing te vinden, al moeten ze daardoor soms met twee of drie ter plaatse komen. Met uitzondering van klassieke houten binnendeuren, kunnen ze je met alles helpen. 

Materialen

De typische materialen voor een deur zijn aluminium, pvc en hout. Elk materiaal heeft z’n eigen voordelen. Aluminium is duurzaam, sterk en biedt een jarenlange veiligheid. Pvc isoleert uitstekend en komt in tal van stijlen en kleuren. Hout geeft tot slot een rustieke, warme toets. Wat betreft het onderhoud hebben ze wel net iets meer zorg nodig.  

Elk materiaal heeft een eigen voordeel en look-and-feel. Dat maakt ze juist zo uniek. Helaas kan elke deur het ooit eens begeven. Nood aan een herstelling of onderhoudsbeurt? Klop gerust bij de herstellingsdienst van Windocare.

Merken

Windocare is een officiële partner van Belisol, KwadrO, Aliplast en Schüco, maar we maken in principe elke deur, van elk merk. Denk bijvoorbeeld aan Profel, Reynaers, Sapa en Blyweert. Zo krijgen jij (en vooral je deur) de nodige hulp. 

Maak een afspraak

Wat zeggen onze klanten

4 op 5 sterren
Scheefgezakte voordeur opnieuw gesteld voor een goede prijs. De offerte was wel wat onvolledig: de prijs per uur was niet vermeld voor onvoorziene uren en men sprak van een aluminium deur terwijl ik duidelijk een houten deur had vermeld, zowel op het online formulier als in mijn mailings. Daarom heeft het meer dan een week geduurd vooraleer de deur gerepareerd was. Maar verder correct! Ik zal niet aarzelen hen nog eens in te schakelen als het nodig zou zijn.
Meer lezen
Marleen via Trustpilot
5 op 5 sterren
De vriendelijke medewerker van Windocare was op het gestelde tijdstip aanwezig, dit na telefonisch contact van bij de vorige klant. Hij wist het probleem van de voordeur snel en vakkundig op te lossen.
Meer lezen
Luc Janssens via Trustpilot
5 op 5 sterren
Snelle, goede en correcte acties en reacties en tussenkomst en afhandeling.
Meer lezen
Philippe via Trustpilot
Meer reviews

In 5 stappen naar een professionele herstelling van je deuren

Je bent gewaarschuwd. Half werk, daar beginnen we niet aan. Verwacht een efficiënte aanpak vanaf ons eerste contact. Want onze service-helden, dat zijn mannen met plannen. En dit is hun plan van aanpak.
01

Meld je probleem snel en makkelijk via ons online help-form.

Dat geeft onze experts de nodige info en details voor een professionele analyse van de situatie.

02

Binnen de 48 uur (zet er je klok op gelijk) ontvang je van ons professioneel advies met een bijpassend prijsvoorstel.

Helder, duidelijk, transparant. Toch nog vragen? Onze helden staan via ons direct e-mailadres help@windocare.be voor je paraat.


03

Na jouw bevestiging plannen we een afspraak in.

Hou rekening met een wachttijd van 2-3 weken (het leven van een service-held is druk-druk-druk). Reserveer dus asap je interventie. Zijn we eerder bij je in de buurt, dan proberen we een afspraak tussendoor in te plannen. Want ja, flexibiliteit is ook een superkracht.


04

Onze service-held komt bij je langs.

Helemaal voorbereid en up-to-date met je situatie, zodat hij efficiënt aan de slag kan. In meer dan 80% van de gevallen volstaat 1 interventie. Die andere 20% is louter te wijten aan specifieke onderdelen die enkel op bestelling bij onze partners/leveranciers beschikbaar zijn.


05

Voor een nog vlottere interventie:

Het principe van onze service-helden: hoe meer info ze krijgen over de deur, hoe beter. Het gewicht van de deur bepaalt namelijk het juiste aantal techniekers. Geef dus altijd het gewicht en de afmetingen van je deur mee bij je service-aanvraag.


Haal een held in huis

Veelgestelde vragen over deuren

Ja, alle deuren zijn welkom bij ons. Zowel houten, aluminium als pvc-deuren. Oude deuren (vanaf 25 jaar) kunnen dan weer wel een uitdaging zijn. Zeker als het een houten deur is, want anders dan aluminium of pvc kan dat kromtrekken.

Als het niet goed meer klikt tussen je deur en je deurframe, kan dat enkele oorzaken hebben. (1) De scharnieren hebben bijstelling nodig zodat de pasvorm terug perfect in het kader past. (2) Het slot van je deur functioneert niet meer 100%.

In principe niet. We kunnen ze wel afstellen, maar in beperkte mate. Is het een glazen binnendeur? Dan zijn er meer afstelmogelijkheden dankzij de vloerpomp. Aan een klassieke, houten binnendeur kunnen onze service-helden helaas niet veel doen.

Dat doen we wel. Ze zijn vergelijkbaar met glazen deuren en hebben ook een vloerpomp, waardoor er wel afstelmogelijkheden zijn. Het zware glas kan wel een uitdaging zijn. We hebben vaak 2 tot 3 service-helden nodig.

Tocht aan deuren komt vaak voor. Meestal is een correcte afstelling van de deurscharnieren al voldoende. Soms ligt het aan de automatische tochtafsluiter onder de deur die beschadigd is. De rubbers schuren bij een foutieve afstelling namelijk veelvuldig over de vloer. Niet te lang wachten dus om scharnieren vakkundig te laten bijstellen! Zo hebben we de meest courante modellen van bijvoorbeeld tochtafsluiters steeds op zak in onze servicebus.

a. We kunnen zowel het glas als de onderdelen herstellen. We kunnen zelfs een honden- of kattenluikje plaatsen in bestaande deuren!

Aan de buitenkant kan alles normaal lijken, maar het interne mechanisme - de krukkast of slotkast - kan defect zijn. Ook de as die je slotkast bedient, kan door gebruik en slijtage niet meer werken.

Een deur die klemt? Een raampje in de deur gebarsten? Een probleem met de scharnieren? Meld ons snel en makkelijk je probleem via het online schadeformulier.
Je ontvangt professioneel advies mét een prijsindicatie binnen de 48 uur.

Contacteer ons
crossmenuquestion-circle linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram