Contacteer ons
Contacteer ons

Servicecontracten

Onze servicehelden

Alle voordelen op een rij
Waarom je best kiest voor een servicecontract

01

Altijd in topconditie door preventief onderhoud

Heb je enig idee hoe vaak je ramen en deuren open en toe gaan? Tel maar uit. Zelfs buitenschrijnwerk van de beste kwaliteit is niet immuun tegen zo’n veelvuldig gebruik. Reken daarbij weer en wind en vervuiling uit de omgeving en je beseft: een periodieke smering, reiniging en controle is echt geen luxe.


En wees gerust. Onze service-helden houden alle onderdelen van je schrijnwerk scherp in het oog én in topconditie. ‘Loopt’ er toch ergens iets niet 100% juist? Onze man lost het vakkundig voor je op, of zorgt voor een snelle gespecialiseerde service-interventie. Zonder extra kosten uiteraard.
02

Altijd een directe hulplijn beschikbaar

Het zal wel niet, maar toch. Stel: er duikt een probleem op aan je buitenschrijnwerk. Dan kan je rekenen op de vakkundige EHBO van ons service center én een snelle tussentijdse interventie van onze service-helden. Want naast preventief onderhoud zetten we ook acute problemen vakkundig aan de deur. Zonder extra kosten uiteraard.

Ons service center is er voor je, van maandag tot vrijdag tussen 9 en 17 uur. ’s Avonds of tijdens het weekend een interventie aanvragen kan snel en makkelijk via ons help-form.
03

Nooit onverwachte kosten

Niks zo vervelend als onverwachte (grote) kosten bij eventuele schade. Gelukkig zijn die er niet bij onze servicecontracten. Die dekken namelijk (bijna) alle schade. Dat betekent géén voorrijkosten en géén arbeidskosten. Enkel een kleine franchise voor vervangstukken is voorzien. Kosten voor vervangmaterialen door slijtage vallen ook weg in onze 3-sterrenformule. Check hier alle details.

04

Zoveel langer genieten van je garantie

Bij aankoop van ramen en deuren geniet je van een garantie op fabrieksfouten gedurende 10 jaar. Met onze servicecontracten breid je die garantie uit op alle (alle!) onderdelen van je ramen en deuren. Inclusief problemen door gebruik en slijtage. Zonder extra kosten uiteraard. Alsjeblieft, graag gedaan.

*Opgelet: voor garagepoorten, rolluiken en screens zijn enkel de door Group A geaccrediteerde leveranciersgaranties gedekt.
ik wil een servicecontract
Serviceheld met ervaring

Wij maken je het leven graag makkelijk. Met een servicecontract voor ramen en deuren geniet je écht zorgeloos van je woning.

We care met een 1-, 2- of 3-sterrenformule.

Check alle details en kies je favoriete formule.
Hulp nodig daarbij? Vraag advies aan onze service adviseurs.
overzicht-service-contractenik wil een servicecontact
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram