De herstelling van de rolluik is zeer goed uitgevoerd. Er werd een nieuwe motor in geplaatst. Het kastje van de afstandsbediening was niet helemaal correct ingesteld. Maar heb dit zelf opgelost. Het was een vriendelijke en snelle bediening.
Pelt is geen gemeente om in te dommelen (#ifyouknowyouknow). Dat blijkt uit de rijke geschiedenis van deze fusiegemeente. Pelt, combo van Overpelt en Neerpelt, blijft met 33.000 inwoners een solide gemeente. We zijn dan ook blij dat we een geboren en getogen Peltenaar in onze Windocare-familie van techniekers hebben. Meet Marc, onze allereerste service-held.
In een gemeente als Pelt zijn rolluiken onmisbaar. Want de Peltenaar houdt van privacy, rust en hoge isolatienormen. Ze beschermen hun woning ook graag tegen ongenode gasten. Maar wat misschien minder gekend is bij de Peltenaren is de dagelijkse vervuiling die op rolluiken blijft kleven. Denk maar aan vervuiling door voorbijrijdend verkeer, industrie en fijnstof dat alomtegenwoordig is. En hardnekkig, want het belandt telkens weer in de rolluikkast. Een goed en regelmatig onderhoud van onze vrienden rolluiken kan daarbij helpen, maar dat vergeten we allemaal wel eens. Helaas niet zonder gevolgen voor de levensduur van de rolluiken. Laat het niet zo ver komen bij jou in Pelt en haal er nu een pientere Peltse held bij!
Zit je in de penarie met je rolluiken? Gaan ze niet meer open of dicht? Is je rolluikblad kapotgegaan in stormweer? Of zijn enkele lamellen aan vernieuwing toe? Of misschien schort er wel iets aan de andere rolluikonderdelen, zoals het rolluiklint, de bandopwinder, de elektrische motor of de ophangveer? Ontdek hieronder wat het plan van aanpak is van onze service-helden in Pelt.
Onze allereerste service-held Marc haalt je uit de rolluikpenarie. Hij staat klaar voor je tijdens zijn rolluikinterventies in en rond Pelt: Gaan je manuele rolluiken niet meer open of dicht in Pelt? Is er iets mis met je inbouwrolluiken in Hamont-Achel of Hechtel-Eksel? Schort er iets aan je rolluiklint in Lommel of Leopoldsburg? Hapert de elektrische motor van je rolluik in Bocholt of Peer? Dat is maar een woord voor Marc.
Dat geeft onze experts de nodige info en details voor een professionele analyse van de situatie.
Helder, duidelijk, transparant. Toch nog vragen? Via ons e-mail adres help@windocare.be mag je snel een antwoord verwachten.
Hou rekening met een wachttijd van 2-3 weken (het leven van een service-held is druk-druk-druk). Reserveer dus asap je interventie. Zijn we eerder bij je in de buurt, dan proberen we een afspraak tussendoor in te plannen. Want ja, flexibiliteit is ook een superkracht.
Helemaal voorbereid en up-to-date met je situatie, zodat hij efficiënt aan de slag kan. In meer dan 80% van de gevallen volstaat 1 interventie. Die andere 20% is louter te wijten aan specifieke onderdelen die enkel op bestelling bij onze partners/leveranciers beschikbaar zijn.
Het principe van Marc en zijn maten (service-helden): hoe meer informatie ze krijgen over je rolluik, hoe beter. Want ook zij passen het anderhalvemeterbeleid toe. Is je rolluik groter dan anderhalve meter? Dan moeten we twee of meer service-helden op pad sturen in Pelt. Ook de hoogte (op welke verdieping zit je rolluik?) en de bereikbaarheid spelen een rol (is het rolluik toegankelijk aan binnen- of buitenkant?). Al die informatie is dus cruciaal voor ons. Laat het ons daarom altijd weten bij je serviceaanvraag.
De herstelling van de rolluik is zeer goed uitgevoerd. Er werd een nieuwe motor in geplaatst. Het kastje van de afstandsbediening was niet helemaal correct ingesteld. Maar heb dit zelf opgelost. Het was een vriendelijke en snelle bediening.
De deur schuurt nu niet meer en het rolluiklint is vervangen. Mijn moeder is heel tevreden van de geleverde prestaties. Dank je wel!!
alles verliep vlot en vriendelijk, geen opmerking over de interventie
In de rolluikpenarie in Pelt? Meld ons snel en makkelijk wat je rolluikpenarie is via ons online schadeformulier. Binnen de 48 uur ontvang je professioneel advies mét een prijsindicatie.
Contacteer ons