Contacteer ons
Contacteer ons
Onze servicehelden

Jouw nummer 1 in het herstellen van je rolluiken in Pelt

Onze service-helden komen ook in Pelt langs voor een professionele herstelling van je rolluiken. Ze leveren kwaliteit af en werken daarbovenop efficiënt én professioneel.
Vraag advies
Onze servicehelden

Hoe herstellen we jouw rolluiken in Pelt?

Pelt is geen gemeente om in te dommelen (#ifyouknowyouknow). Dat blijkt uit de rijke geschiedenis van deze fusiegemeente. Pelt, combo van Overpelt en Neerpelt, blijft met 33.000 inwoners een solide gemeente. We zijn dan ook blij dat we een geboren en getogen Peltenaar in onze Windocare-familie van techniekers hebben. Meet Marc, onze allereerste service-held.

In een gemeente als Pelt zijn rolluiken onmisbaar. Want de Peltenaar houdt van privacy, rust en hoge isolatienormen. Ze beschermen hun woning ook graag tegen ongenode gasten. Maar wat misschien minder gekend is bij de Peltenaren is de dagelijkse vervuiling die op rolluiken blijft kleven. Denk maar aan vervuiling door voorbijrijdend verkeer, industrie en fijnstof dat alomtegenwoordig is. En hardnekkig, want het belandt telkens weer in de rolluikkast. Een goed en regelmatig onderhoud van onze vrienden rolluiken kan daarbij helpen, maar dat vergeten we allemaal wel eens. Helaas niet zonder gevolgen voor de levensduur van de rolluiken. Laat het niet zo ver komen bij jou in Pelt en haal er nu een pientere Peltse held bij!

Zit je in de penarie met je rolluiken? Gaan ze niet meer open of dicht? Is je rolluikblad kapotgegaan in stormweer? Of zijn enkele lamellen aan vernieuwing toe? Of misschien schort er wel iets aan de andere rolluikonderdelen, zoals het rolluiklint, de bandopwinder, de elektrische motor of de ophangveer? Ontdek hieronder wat het plan van aanpak is van onze service-helden in Pelt.

Onze allereerste service-held Marc haalt je uit de rolluikpenarie. Hij staat klaar voor je tijdens zijn rolluikinterventies in en rond Pelt: Gaan je manuele rolluiken niet meer open of dicht in Pelt? Is er iets mis met je inbouwrolluiken in Hamont-Achel of Hechtel-Eksel? Schort er iets aan je rolluiklint in Lommel of Leopoldsburg? Hapert de elektrische motor van je rolluik in Bocholt of Peer? Dat is maar een woord voor Marc.

Waarvoor kan je bij onze service-helden in Pelt nog terecht?

Onze service-helden herstellen en onderhouden al je buitenschrijnwerk: ramen, deuren, vliegenramen, rolluiken en screens in aluminium, pvc, hout en staal. Alle mogelijke onderdelen pakken zij vakkundig aan.

ramen

Merk je een probleem op bij een van je ramen? Twijfel dan niet om de service-helden van Windocare in te schakelen.
meer weten →

deuren

Een deur die klemt of niet meer opengaat? Windocare lost het op.
meer weten →

zonwering

Voor zowel het onderhoud als herstel van je zonwering kan je bij ons terecht!
meer weten →

vliegenramen

Vliegenramen herstellen of gaas laten vervangen? Onze service-helden werken snel, efficiënt én proper.
meer weten →

schuiframen

Schuift je raam niet meer vlotjes of zit je met een lekkend raam? Windocare lost het op!
meer weten →
Contacteer ons

In 5 stappen naar een professionele herstelling van je rolluiken in en rond Pelt

Je bent gewaarschuwd. Half werk, daar beginnen we niet aan. Verwacht een efficiënte aanpak vanaf ons eerste contact. Want Marc en zijn maten (service-helden), dat zijn mannen met plannen. En dit is hun plan van aanpak.
01

Meld je probleem snel en makkelijk via ons online help-form.

Dat geeft onze experts de nodige info en details voor een professionele analyse van de situatie.

02

Binnen de 48 uur (zet er je klok op gelijk) ontvang je van ons professioneel advies met een bijpassend prijsvoorstel.

Helder, duidelijk, transparant. Toch nog vragen? Via ons e-mail adres help@windocare.be mag je snel een antwoord verwachten.


03

Na jouw bevestiging plannen we een afspraak in. Wij komen naar jou in en rond Pelt.

Hou rekening met een wachttijd van 2-3 weken (het leven van een service-held is druk-druk-druk). Reserveer dus asap je interventie. Zijn we eerder bij je in de buurt, dan proberen we een afspraak tussendoor in te plannen. Want ja, flexibiliteit is ook een superkracht.


04

Onze service-held Marc komt bij je langs.

Helemaal voorbereid en up-to-date met je situatie, zodat hij efficiënt aan de slag kan. In meer dan 80% van de gevallen volstaat 1 interventie. Die andere 20% is louter te wijten aan specifieke onderdelen die enkel op bestelling bij onze partners/leveranciers beschikbaar zijn.


05

Voor een nog vlottere interventie:

Het principe van Marc en zijn maten (service-helden): hoe meer informatie ze krijgen over je rolluik, hoe beter. Want ook zij passen het anderhalvemeterbeleid toe. Is je rolluik groter dan anderhalve meter? Dan moeten we twee of meer service-helden op pad sturen in Pelt. Ook de hoogte (op welke verdieping zit je rolluik?) en de bereikbaarheid spelen een rol (is het rolluik toegankelijk aan binnen- of buitenkant?). Al die informatie is dus cruciaal voor ons. Laat het ons daarom altijd weten bij je serviceaanvraag.


Haal een held in huis

Wat zeggen onze klanten

4 op 5 sterren
Een vlotte snelle afspraak via de website en een duidelijk bestek van 261 € via mail ,met mogelijke aanpassing van tweede mecanieker . De afspraak is dan ook correct nagekomen en de herstelling vakkundig op ruim minder dan twee uur verricht . Toen ik me verbaasde over de factuur van 825 € verklaarde de mecanieker dat de Somfy HRS motor van 30nm meer dan 400 € kost . Na enig rondkijken bij andere installateurs kostte deze motor nergens meer dan 250 € . Daarom deze kleine teleurstelling in de waardering : vriendelijke hulp, goede herstelling , maar onverwacht duur . Vriendelijke groeten , Erik .
Meer lezen
Erik via Trustpilot
5 op 5 sterren
Jullie hebben ons steeds op de hoogte gehouden van de reden van het lange wachten, waarvoor jullie niet verantwoordelijk waren. Jullie betonen respect voor jullie 'servicehelden', die - zoals blijkt uit een gesprek met de twee mensen die op 04.03.'22 de herstelling zijn komen uitvoeren - zich sterk en positief betrokken voelen bij de firma Windocare. De twee 'servicehelden' van 04.03 hebben de herstelling met zorg uitgevoerd. We wensen de firma Windocare veel succes toe. 14.03.'22
Meer lezen
Haerden Fernand via Trustpilot
4 op 5 sterren
Werk zeer goed uitgevoerd! Verbetering punt: bij de finale factuur staat de totale bedrag maar niet de bedragen per item, waar moeilijk maakt om te begrijpen waarvan de additionele kosten komen
Meer lezen
klant via Trustpilot
Meer reviews

In de rolluikpenarie in Pelt? Meld ons snel en makkelijk wat je rolluikpenarie is via ons online schadeformulier. Binnen de 48 uur ontvang je professioneel advies mét een prijsindicatie.

Contacteer ons
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram