Supervriendelijk en track werkt goed
Ons hart ligt in Houthalen. Letterlijk en figuurlijk, want we verschansen ons (inside joke voor de Houthalenaar ;)) in ons hoofdkwartier in de mijngebouwen. We zijn dan ook trots op onze mijngemeente. En we hebben zelfs een technieker ter plaatse! Say that again?!
Mijngemeente Houthalen. Roet en vervuiling behoren hier jammer genoeg nog niet tot de verleden tijd. Ook al zijn we intussen al wat jaren verwijderd van de ooit zo bloeiende mijnindustrie. Zand, vuil, roet en fijnstof kunnen hardnekkig zijn voor je ramen. Met alle gevolgen van dien, want je raambeslag en/of het mechanisme kan het zomaar eens begeven. Doe daar nog eens een gebrekkig onderhoud van je ramen bovenop, en het kwaad is helemaal geschied. De tijd is rijp om er een service-held bij te halen!
Raamproblemen bij jou in Houthalen? Zit je met gebroken glas? Lekt of klemt je raam? Hapert er iets aan het slot? Gaat je raam niet meer open of dicht? Wacht dan niet langer en reken maar op Andy, onze service-held ter plaatse. Herstellingen zijn echt zijn ding! Hieronder ontdek je hoe we te werk gaan bij jou in Houthalen.
Service-held Andy staat klaar voor al jouw raammiserie. Of het nu voor een vast raam is in Houthalen of Helchteren, voor een draai-kiepraam in Genk of Beringen, een kiep-draairaam in Zonhoven, ramen met een raamvleugel in Beringen of Oudsbergen, voor harmonicaramen in Heusden-Zolder of Hechtel-Eksel of voor terrasramen in As of Peer. Andy is jouw Houthalense held.
Dat geeft onze experts de nodige info en details voor een professionele analyse van de situatie.
Helder, duidelijk, transparant. Toch nog vragen? Via ons e-mail adres help@windocare.be mag je snel een antwoord verwachten.
Hou rekening met een wachttijd van 2-3 weken (het leven van een service-held is druk-druk-druk). Reserveer dus asap je interventie. Zijn we eerder bij je in de buurt, dan proberen we een afspraak tussendoor in te plannen. Want ja, flexibiliteit is ook een superkracht.
Helemaal voorbereid en up-to-date met je situatie, zodat hij efficiënt aan de slag kan. In meer dan 80% van de gevallen volstaat 1 interventie. Die andere 20% is louter te wijten aan specifieke onderdelen die enkel op bestelling bij onze partners/leveranciers beschikbaar zijn.
Het principe van Andy en de andere service-helden: hoe meer info ze krijgen over de interventie, hoe beter. Geef dus altijd alle mogelijke informatie (hoogte, breedte, dikte, gewicht, dubbel- of driedubbel glas, toegankelijkheid, verdieping …) mee. Weet je niet welk type glas je hebt? Doe dan de test met de aansteker. Dat moeten we weten om een of meerdere service-helden langs te sturen en ook om te weten met welk (helden)vervoer ze de baan op moeten. Al die informatie is dus cruciaal voor ons. Laat het ons daarom altijd weten bij je serviceaanvraag.
Supervriendelijk en track werkt goed
Zeer vriendelijk technieker en degelijke afstelling van de ramen en deuren.
Mijn raam zat vast en jullie medewerker heeft dit direct kunnen herstellen. Heel vriendelijke en snelle service.
Problemen met je ramen in Houthalen? Meld ons snel en makkelijk je raamprobleem via ons online schadeformulier. Binnen de 48 uur ontvang je professioneel advies mét een prijsindicatie.
Contacteer ons