Verschillende firma's gecontacteerd voor deze kleinere werkzaamheden maar in de kou blijven staan. Windowcare daarentegen heeft ons direct geholpen en uitgevoerde werkzaamheden goed uitgevoerde en proper achtergelaten. Bedankt om ook kleinere Projectjes en herstellingen aan te nemen. Aan een ieder die met hetzelfde probleem zit.... Slechts 1 adres.....
De herstelling van de rolluik is zeer goed uitgevoerd. Er werd een nieuwe motor in geplaatst.
Het kastje van de afstandsbediening was niet helemaal correct ingesteld. Maar heb dit zelf opgelost.
Het was een vriendelijke en snelle bediening.
Goede service, vakbekwame technieker en zeer vriendelijk en behulpzaam.
Direct ter plaatse moeten betalen, geen probleem, maar nog geen factuur na een week.
Beide techniekers die het defecte rolluik herstelde (motor vervangen en afstellen van de afstandsbediening) hebben zeer goed werk geleverd. Ze waren bovendien aangenaam en beleefd in de omgang. Ze ruimden ook netjes op vooraleer te vertrekken. Ik ben zeer tevreden.
Werk zeer goed uitgevoerd! Verbetering punt: bij de finale factuur staat de totale bedrag maar niet de bedragen per item, waar moeilijk maakt om te begrijpen waarvan de additionele kosten komen
De medewerker die bij mij op bezoek is geweest was heel vriendelijk en correct. Hij heeft het slot van de deur gesmeerd en uitleg gegeven over hoe in de toekomst het slot goed te onderhouden om nieuwe problemen te voorkomen.
Zeer goede ervaring. Aan de hand van een handige tool krijg je een goede indicatie wanneer de technieker precies langs zou komen. Verder een zeer capabele vriendelijke technieker over de vloeg gehad, met antwoorden op alle vragen, bovenop het strikt noodzakelijke.
Er is steeds een goede communicatie geweest tussen de firma Windocare en wij als klant. De technieker kan je op de dag van interventie zelfs volgen via een track&trace systeem. Enkel jammer dat er 4 interventies nodig waren om de sluiting van ons raam te herstellen.
Vlot contact met deze firma. Technieker die langskwam was vriendelijk en deed correct nazicht van de geplaatste deuren en ramen. Alleen merken we sinds kort op dat de deur sleept en niet meer vlot in het slot valt. We hebben opnieuw contact opgenomen om dit te laten nakijken.
Heel vriendelijke technieker.
Probleem was snel en efficiënt opgelost. We dachte een nieuws slot nodig te hebben in de voordeur maar met een beetje smeren was alles OK.
Vlotte communicatie: 60 min op voorhand een telefoontje gekregen dat technieker onderweg was. Een profesionele uitleg gekregen van het probleem. Technieker ruimde alles mooi op + veegde de vloer vanwege aluminiumresten. Kortom fijne, vriendelijke en beleefde service! Op naar interventie 2 met de bestelde onderdelen.
Vliegenramen laten plaatsen. Na snelle opmeting een correcte offerte afgeleverd. Levering en plaatsing met een glimlach en super service alles geplaatst. Vlotte en duidelijke communicatie rond levering en plaatsing. Komen de afspraken na zoals ze gemaakt zijn.
De vriendelijke medewerker van Windocare was op het gestelde tijdstip aanwezig, dit na telefonisch contact van bij de vorige klant.
Hij wist het probleem van de voordeur snel en vakkundig op te lossen.