Ben jij een producent van profielen, een installateur van ramen en deuren en/of heb je een showroom? Lees dan zeker verder, want wij kunnen de tijdrovende dienst na verkoop volledig van je overnemen. Herstellingen en onderhoud, da’s nu eenmaal onze specialiteit.
Waarom willen we met WindocarePro met jou als professional samenwerken?
De kleine zelfstandige om de hoek doet z’n naservice vaak nog zelf. Ze zijn bereikbaar en houden de garantievoorwaarden zelf onder controle. Maar grote en middelgrote bedrijven zoals het jouwe kunnen door het volume dat ze verkopen en plaatsen niet meer de snelheid en kwaliteit bieden die ze hun klanten zouden willen geven. Zit jouw bedrijf ook in dat schuitje? Laat je naservice dan uitvoeren door de professionals van Windocare. Wij hebben wél nog plaats voor die kwalitatieve naservice. Naservice en herstellingen, da’s ónze corebusiness.
Vertrekt de expertise ook uit jouw bedrijf?
Na de eerste periode van garantie van 2 jaar wordt het moeilijk om de klanten nog verder te helpen met allerlei raam- en deurissues. Denk maar aan de alom bekende problemen met het beslag. Heb jij ook een nijpend tekort aan expertise voor dat soort herstellingen? Wees gerust, wij vangen dat op. Bij Windocare hebben we die capaciteit. Wij focussen juist op die service na verkoop. Daardoor kunnen we jouw extern verlengstuk worden.
Hoe werkt WindocarePro precies?
Kort samengevat: wij verlenen jou onze expertise en vakkennis. Dat is het herstellen van ramen en deuren, maar ook van schuiframen, rolluiken, screens en vliegenramen. Voor die zes elementen kun je op ons rekenen. Met WindocarePro hebben we een grote impact op je hele workflow. In herstellingen hebben we de nodige routine en daardoor kunnen we de klanten een snelle oplossing bieden. Bovendien ontlasten we je ook administratief, want je hebt geen secretariaatswerk meer nodig, geen dossierbeheerder of planner; er hoeven geen stukken meer gezocht en besteld te worden … Al die tijd én capaciteit spaar je dus ook nog uit, bovenop de technieker die je vroeger op pad moest sturen. Heb je die (capaci)tijd niet? Schakel ons dan in.

Bovendien ontwikkelden wij speciaal voor professionals ons handige WindocarePro-portaal. Gewoon gemakkelijk inloggen en de nodige gegevens van de klant doorgeven. Easy peasy. Uiteraard delen we het hele proces met jou zodat je kunt opvolgen hoe het zit met de naservice voor jouw klant. Ook zo zijn we je perfecte verlengde. Dat doen we aan een correcte prijs die we zelf bepalen. We zijn namelijk geen onderaannemer, maar een écht servicebedrijf. Daarom factureren we ook zelf aan de klant.
Wanneer wordt WindocarePro relevant voor jou?
Wij komen pas in beeld twee jaar nadat de klant de factuur heeft betaald. Met andere woorden: zodra het eerste onderhoud nodig is. Vanaf dan kun je op ons rekenen. Want het staat bijna in de sterren geschreven dat na die periode de klassieke onderhoudsproblemen opduiken omdat de klant er zelf gewoonweg niet aan denkt. Na die periode is er ook geen garantie meer op het beslag omdat er nu zeer vaak sprake is van slijtage door gebrekkig onderhoud. En net dàt onderhoud is onze specialiteit.
Wat is het voordeel voor jouw klant dat Windocare voor de naservice zorgt?
De klant vormt administratief gezien geen verdere ‘belasting’ meer voor jou. Maar ook voor de klanten zijn er een aantal voordelen. Wij zorgen voor een acceptabele herstellingstermijn, zonder valse beloftes, zodat ze niet te lang hoeven te wachten. Ook gedurende het hele proces zijn we transparant in onze communicatie, zowel jullie als de klanten kunnen het hele proces opvolgen. Bovendien hebben we in heel België techniekers aanwezig. Van Oostende tot Sint-Truiden en dat het hele jaar door.
Wat doet Windocare wel en wat doet Windocare niet?
No worries x 2: jouw klant blijft jouw klant én zelf buitenschrijnwerk plaatsen of vervangen is ons ding niet. Wij komen enkel tussen vanaf de onderhoudsfase. We vangen gewoon het werk op waarvoor jij geen capaciteit hebt (en eerlijk is eerlijk: aan een prijs die je zelf niet kan bieden), zodat jij je kunt focussen op je eigen doelen. Zo hoef je je ook geen zorgen meer te maken over de planningen voor de zeldzame techniekers die enkel nog herstellingen doen. Maar we hebben wél een gemeenschappelijk doel: de klanten tevreden stellen zodat ze zorgeloos kunnen blijven genieten van hun investering in buitenschrijnwerk.
Nog meer weten over WindocarePro? Contacteer ons hier.