Het geheim achter onze service.
We willen niet alleen jouw ramen en deuren optimaliseren. Ook onze service nemen we graag onder de loep. Vroeger vonden we het normaal om weken te wachten op een levering, anno 2022 willen we na enkele muisklikken al resultaat. Daar komt uiteraard heel wat logistiek bij kijken. Maar wist je dat ook die service logistiek nodig heeft? Ook Windocare wil je die snelle en concrete service bieden. Snelheid en communicatie staan dan ook voorop bij ons.
Hoe we dat doen?
Wij toveren zónder toverstokje. Want de persoon die jouw dossier ontvangt, analyseert het probleem, berekent hoeveel service-helden we op pad moeten sturen en weet wat de interventie inhoudt. Daarvoor hebben we ons communicatieportaal ontwikkeld. Jouw raam- en deurtroubles, schuifraamnood, rolluikissues … komen op een gestructureerde manier binnen, waardoor we aan snelheid winnen. Zowel voor ons als voor jou!
Wij zijn bereikbaar. Maar wel maximaal digitaal. Onze service-helden zijn met meer bezig dan alleen telefoons opnemen. Daarom zijn we telefonisch niet altijd gemakkelijk bereikbaar. En tja, een onpersoonlijk callcenter is nu eenmaal niet ons ding. We hebben honderden klanten per dag. Die kunnen we helaas niet allemaal via de telefoon te woord staan. Bij Windocare zijn we dus op de digitale kar gesprongen, maar willen we niemand uitsluiten.
Wij begrijpen je. We weten hoe frustrerend en oncomfortabel het is om met een raam- of deurprobleem te zitten. Daarom houden we de tijd tussen jouw dringende vraag en onze interventie zo kort mogelijk. Onze snelste interventie is binnen de dag, andere duren dan weer maandenlang. We zijn namelijk afhankelijk van jouw reactie op onze offerte en daarna moet onze planningsdienst nog aan de slag. We weten dat je snel wil geholpen worden. En wees gerust, dat willen onze service-helden ook. Snel reageren op onze vragen is dus de boodschap!
“Ik wil dat de klanten tevreden zijn van a tot z: van hun aanvraag tot de factuur. Het totaalplaatje moet kloppen. Ik weet ook dat het soms langer duurt. Maar dan vind ik het des te belangrijker om ook dat aan onze klanten te laten weten. We blijven altijd communiceren. Door de huidige economische context kan namelijk niet altijd alles zo snel gaan als we zelf willen.”
Jeroen , beginheld
Wij zijn een 5-sterrenhotel. Het is soms moeilijk om je lokale kleine zelfstandige te bereiken. Zeker als het dringend is. Maar wij doen het anders. Bij Windocare staat er altijd wel een held of heldin klaar. Zowel voor, als tijdens en na je serviceaanvraag. We zijn transparant in onze prijzen, worstelen ons vlot door de administratie én onze service-helden voeren de interventie perfect uit. Zo zorgen we voor dat 5-sterren-Windocare-gevoel: aangenaam en betrouwbaar, van bij het begin tot het einde.
Wij zijn helden. Een getuigenis van administratie-heldin Hilde:
“Door ons al je informatie via ons portaal aan te leveren, kan ik het werk snel en correct voorbereiden. Daardoor kan ik een service-held op pad sturen zonder dat hij nog te veel vragen heeft.”
Wij werken keihard om ervoor te zorgen dat jij een snelle oplossing hebt. Met ons communicatieportaal lukt dat ook. Mails en telefoons houden ons van ons werk. Onze service-helden willen nu eenmaal op interventie kunnen. Gebruik daarom ons digitaal communicatieportaal voor al je problemen.
Zo’n platform, is dat niet onpersoonlijk?
Verre van! Want na de administratieve stappen, krijg jij onze service-held hoogstpersoonlijk aan je deur. In zijn Windocare-heldenpak. In vol Windocare-ornaat. Dàt is voor ons persoonlijk contact. Dàt is Windocare.
Ontdek ons portaal hier en doe je serviceaanvraag.