De mannen hebben correct en goed gewerkt.
De Parel der Kempen. Synoniem voor groen, Kemphanen en een sappig dialect. Westel is de recentste toevoeging aan onze heldenportefeuille. De Merode had echt wel groot gelijk om zich hier te vestigen, me dunkt. Daarom zijn wij er van Windocare ook van de partij!
Maar de Merode moest het weten. Hoe zijn mooie, charmante en groene gemeente geteisterd wordt door vervuiling door fijnstof, roet en zand. Want ook in de Kempen kan er veel gebeuren met deuren. Door al die vervuiling slibben onze sloten op de duur helemaal dicht. En ook met het deurmechanisme kun je niks meer aanvangen. Het kan zelfs zo ver komen dat je deur helemaal niet meer open of dicht kan. Haal er snel een parel van een expert bij voordat je je de haren uit het hoofd trekt.
En dan hebben we het nog niet gehad over problemen met je binnendeuren. Misschien is de deurpomp van je pivoterende deur wel kapot? Of heb je een barst in je glazen binnendeur? Of misschien hangt de deurklink maar wat te bengelen? De tijd is gekomen om er professionele hulp bij te roepen. Reken maar op onze service-held Gunther. Hieronder ontdek je hoe we ook in Westerlo onze helden eropuit sturen!
Service-held Gunther, trots om in Westel te wonen zegt dit: “Tot snel in de Parel der Kempen ;)!” Of het nu voor een pivoterende deur is in Westel-city, een buitendeur in Vorselaar, een sasdeur in Kasterlee, een terrasdeur in Laakdal, een tuinhuisdeur in Herentals, Herselt of Hulshout of voor een glazen binnendeur in Geel of Olen. Je kunt bij onze Gunther terecht in en rond Westerlo.
Dat geeft onze experts de nodige info en details voor een professionele analyse van de situatie.
Helder, duidelijk, transparant. Toch nog vragen? Via ons e-mail adres help@windocare.be mag je snel een antwoord verwachten.
Hou rekening met een wachttijd van 2-3 weken (het leven van een service-held is druk-druk-druk). Reserveer dus asap je interventie. Zijn we eerder bij je in de buurt, dan proberen we een afspraak tussendoor in te plannen. Want ja, flexibiliteit is ook een superkracht.
Helemaal voorbereid en up-to-date met je situatie, zodat hij efficiënt aan de slag kan. In meer dan 80% van de gevallen volstaat 1 interventie. Die andere 20% is louter te wijten aan specifieke onderdelen die enkel op bestelling bij onze partners/leveranciers beschikbaar zijn.
Het principe van Gunther en zijn Kempische collega-service-helden: hoe meer info ze krijgen over de deur, hoe beter. Geef dus altijd alle mogelijke informatie (hoogte, breedte, dikte, gewicht, toegankelijkheid, verdieping …) mee. Dat moeten we weten om een of meerdere service-helden langs te sturen en ook om te weten met welk (helden)vervoer ze de baan op moeten. Al die informatie is dus cruciaal voor ons. Laat het ons daarom altijd weten bij je serviceaanvraag.
De mannen hebben correct en goed gewerkt.
Goed, snel, klantvriendelijk maar mocht iets minder duur
Vlotte communicatie: 60 min op voorhand een telefoontje gekregen dat technieker onderweg was. Een profesionele uitleg gekregen van het probleem. Technieker ruimde alles mooi op + veegde de vloer vanwege aluminiumresten. Kortom fijne, vriendelijke en beleefde service! Op naar interventie 2 met de bestelde onderdelen.
In de soep met je deuren in Westel? Meld ons snel en makkelijk welk deurprobleem je hebt via ons online schadeformulier. Binnen de 48 uur ontvang je professioneel advies mét een prijsindicatie.
Maak een afspraak