Schuifraam geblokkeerd. Medewerker gekomen ,heeft het snel en goed hersteld, gaf uitleg bij de werken en was zeer beleefd.
In Tessenderlo, of beter gezegd “Looi” hangt chemie in de lucht (#ifyouknowyouknow). En Looienaars Kate Ryan, Viv Van Dingenen en Tia Hellebaut zijn hier lang niet de enige bekende inwoners ... Ook het Windocare-team heeft hier een technieker ter plaatse!
Jammer genoeg kan ook het bruisende Looi niet ontsnappen aan raamtroubles. Door vervuiling, roet en fijnstof kan al dat vuil zich vasthechten aan je raambeslag. Het kan – zonder het nodige onderhoud – zo erg worden dat het beslag zelfs afbreekt. En ook het raammechanisme op zich kan plots ophouden met werken. Laat je raamtroubles niet langer opstapelen, maar doe er nu iets aan. Een service-held van Windocare in huis halen, bijvoorbeeld.
Doffe raamellende in Tessenderlo? Problemen om je raam open of dicht te krijgen? Zit er gebroken glas in je raam? Klemt, lekt of hapert je raam? Jij hebt vast een service-held zoals Francis nodig. Want Francis, die scheert hoge toppen in Tessenderlo (oké, niet zo hoog als Tia Hellebaut misschien, maar toch). Ontdek hieronder hoe onze Windocare-topsport in zijn werk gaat.
Service-held Francis, inwoner van Engsbergen zegt dit over zijn gemeente: “Hier wordt al grappend verteld dat sommige mensen uit de hemel komen vallen.” Hij kan het dus allemaal, Francis: vaste ramen herstellen in Tessenderlo, ramen met een raamvleugel herstellen in Beringen, draai-kiepramen herstellen in Diest, kiep-draairamen herstellen in Lummen, terrasramen herstellen in Schaffen en harmonicaramen herstellen in Ham of Hasselt. Francis is jouw man!
Dat geeft onze experts de nodige info en details voor een professionele analyse van de situatie.
Helder, duidelijk, transparant. Toch nog vragen? Via ons e-mail adres help@windocare.be mag je snel een antwoord verwachten.
Hou rekening met een wachttijd van 2-3 weken (het leven van een service-held is druk-druk-druk). Reserveer dus asap je interventie. Zijn we eerder bij je in de buurt, dan proberen we een afspraak tussendoor in te plannen. Want ja, flexibiliteit is ook een superkracht.
Helemaal voorbereid en up-to-date met je situatie, zodat hij efficiënt aan de slag kan. In meer dan 80% van de gevallen volstaat 1 interventie. Die andere 20% is louter te wijten aan specifieke onderdelen die enkel op bestelling bij onze partners/leveranciers beschikbaar zijn.
Het principe van Francis en zijn collega-topsportende service-helden: hoe meer info ze krijgen over de interventie, hoe beter. Geef dus altijd alle mogelijke informatie (hoogte, breedte, dikte, gewicht, dubbel- of driedubbel glas, toegankelijkheid, verdieping …) mee. Weet je niet welk type glas je hebt? Doe dan de test met de aansteker. Dat moeten we weten om een of meerdere service-helden langs te sturen en ook om te weten met welk (helden)vervoer ze de baan op moeten. Al die informatie is dus cruciaal voor ons. Laat het ons daarom altijd weten bij je serviceaanvraag.
Schuifraam geblokkeerd. Medewerker gekomen ,heeft het snel en goed hersteld, gaf uitleg bij de werken en was zeer beleefd.
Goede prijsafspraken, correcte prijzen en goed werk door ervaren vakmannen.
Zeer goede ervaring. Aan de hand van een handige tool krijg je een goede indicatie wanneer de technieker precies langs zou komen. Verder een zeer capabele vriendelijke technieker over de vloeg gehad, met antwoorden op alle vragen, bovenop het strikt noodzakelijke.
Raamellende in Looi/Tessenderlo? Meld ons snel en makkelijk je raamellende via ons online schadeformulier. Binnen de 48 uur ontvang je professioneel advies mét een prijsindicatie.
Contacteer ons