Goed werk en sympathiek.
Ook in het Windocare-hart heeft het prachtige Sint-Truiden (met hun prachtig belfort onder andere) van de Truienaars en Truinoskes een plaatsje veroverd. Trudo zou trots zijn op ons, want niemand minder dan onze service-held Francis is hier onze technieker ter plaatse.
In de fruitstreek zijn rolluiken onmisbaar geworden. Ze geven de inwoners van Sint-Truiden niet alleen extra privacy, maar houden ook de koude en de warmte buiten. En dan beschermen ze nog eens tegen inbrekers ook. Maar de vervuiling zorgt ervoor dat de rolluiken niet hun gebruikelijke levensduur blijven behouden. Roet, zand, fijnstof en ander vuil blijven namelijk gemakkelijk plakken op de lamellen, waardoor je dat vuil telkens mee naar binnen trekt in de rolluikkast. Een goed en regelmatig onderhoud zou dat kunnen voorkomen, maar de inwoners van de fruitstreek hebben vaak wel wat anders te doen. Gelukkig zijn jouw rolluiken bij ons in veilige handen. You can count on service-held Francis.
Heb jij dus ook rolluikstress in Sint-Truiden? Gaan je rolluiken niet meer open of dicht, omhoog of omlaag? Scheelt er iets aan een of ander rolluikonderdeel (rolluiklint, rolluikmotor, ophangveer, bandopwinder, oprol- of afrolmechanisme …)? Heeft stormweer je rolluikblad of de lamellen beschadigd? Of misschien is de tijd nu wel rijp om over te schakelen van manuele op elektrische rolluiken? Dan hebben wij de geknipte en professionele oplossing in huis. Lees hieronder hoe we onze service-helden op pad sturen in Sint-Truiden.
Of het nu voor inbouwrolluiken is in Sint-Truiden, combirolluiken in Landen of Leuven, opbouwrolluiken in Gingelom of Borgloon, manuele rolluiken in Tienen, Alken of Wellen, elektrische rolluiken in Heers of defecte rolluikonderdelen in Nieuwerkerken. Reken maar op service-held Francis.
Dat geeft onze experts de nodige info en details voor een professionele analyse van de situatie.
Helder, duidelijk, transparant. Toch nog vragen? Via ons e-mail adres help@windocare.be mag je snel een antwoord verwachten.
Hou rekening met een wachttijd van 2-3 weken (het leven van een service-held is druk-druk-druk). Reserveer dus asap je interventie. Zijn we eerder bij je in de buurt, dan proberen we een afspraak tussendoor in te plannen. Want ja, flexibiliteit is ook een superkracht.
Helemaal voorbereid en up-to-date met je situatie, zodat hij efficiënt aan de slag kan. In meer dan 80% van de gevallen volstaat 1 interventie. Die andere 20% is louter te wijten aan specifieke onderdelen die enkel op bestelling bij onze partners/leveranciers beschikbaar zijn.
Het principe van service-held Francis en de andere service-helden uit de fruitstreek: hoe meer informatie ze krijgen over je rolluik, hoe beter. Want ook zij passen het anderhalvemeterbeleid toe. Is je rolluik groter dan anderhalve meter? Dan moeten we twee of meer service-helden op pad sturen in en rond Sint-Truiden. Ook de hoogte (op welke verdieping zit je rolluik?) en de bereikbaarheid spelen een rol (is het rolluik toegankelijk aan binnen- of buitenkant?). Al die informatie is dus cruciaal voor ons. Laat het ons daarom altijd weten bij je serviceaanvraag.
Goed werk en sympathiek.
Werken zijn excellent uitgevoerd. Zeer goede service. Vriendelijke en beleefde mensen
Werk zeer goed uitgevoerd! Verbetering punt: bij de finale factuur staat de totale bedrag maar niet de bedragen per item, waar moeilijk maakt om te begrijpen waarvan de additionele kosten komen
Ook vol rolluikstress in Sint-Truiden? Meld ons snel en makkelijk welke rolluikstress je hebt via ons online schadeformulier. Binnen de 48 uur ontvang je professioneel advies mét een prijsindicatie.
Contacteer ons