Prima werk geleverd. Maar facturatie is onoverzichtelijk en zeer duur. Tevens moet de factuur goed nagekeken want er worden fouten gemaakt.
Roeselare, naast de alombekende Rodenbachstad, ook wel een kampioenenstad te noemen. Deze stad der wereldkampioenen (Roeselarenaars weten wel waarom) mocht dan ook niet ontbreken in het Windocare-rijtje. Meet Claude, onze kampioen-technieker ter plaatse. Jouw lichtpuntje in je deurmiserie in West-Vlaanderen en in de kuststreek!
Ook in een kampioenenstad als Roeselare is er een keerzijde aan de medaille. De stedelijke omgeving zorgt namelijk voor vervuiling die onze deuren op termijn beschadigt. Denk maar aan het fijnstof van voorbijrijdend verkeer, de industrie en vuil zoals roet. Dat wurmt zich tot in het deurslot totdat het helemaal blokkeert. En hetzelfde kan gebeuren met het deurmechanisme. Om nog maar te zwijgen over wat de buitendeuren in appartementsgebouwen te verduren krijgen. Van een kapotte deurtrekker tot een afgezakte deurpomp tot deuren die niet meer open- of dichtgaan. Het is altijd iets. Claude, service-held van Windocare, die kàn deuren (weer) laten opengaan. Roep hem er nu bij en voorkom erger in Roeselare.
Tocht onder de deuren in de kampioenstad? Of heb je last van andere deurtroubles in Roeselare? Komt er tocht onder de deur? Zit je deur niet meer perfect recht in het kader? Zit het glas in je deur scheef? Sleept je deur over de grond? No worries. Hieronder ontdek je hoe we ook in Roeselare een held op je kunnen afsturen.
Kampioen Claude, altijd op het appel om je uit de deurtroubles te halen. Maakt niet uit of het gaat om een glazen binnendeur in Izegem, een buitendeur in Brugge, een pivoterende binnendeur in Kortrijk of Langemark-Poelkapelle, een sasdeur in Zonnebeke of Staden, een terrasdeur in Lichtervelde, Lendelede of Ledegem of een tuinhuisdeur in Hooglede, Ardooie of Moorslede. En ook in de kuststreek klaart Claude de klus!
Dat geeft onze experts de nodige info en details voor een professionele analyse van de situatie.
Helder, duidelijk, transparant. Toch nog vragen? Via ons e-mail adres help@windocare.be mag je snel een antwoord verwachten.
Hou rekening met een wachttijd van 2-3 weken (het leven van een service-held is druk-druk-druk). Reserveer dus asap je interventie. Zijn we eerder bij je in de buurt, dan proberen we een afspraak tussendoor in te plannen. Want ja, flexibiliteit is ook een superkracht.
Helemaal voorbereid en up-to-date met je situatie, zodat hij efficiënt aan de slag kan. In meer dan 80% van de gevallen volstaat 1 interventie. Die andere 20% is louter te wijten aan specifieke onderdelen die enkel op bestelling bij onze partners/leveranciers beschikbaar zijn.
Het principe van Claude en de andere kampioen-service-helden: hoe meer info ze krijgen over de deur, hoe beter. Geef dus altijd alle mogelijke informatie (hoogte, breedte, dikte, gewicht, toegankelijkheid, verdieping …) mee. Dat moeten we weten om een of meerdere service-helden langs te sturen en ook om te weten met welk (helden)vervoer ze de baan op moeten. Al die informatie is dus cruciaal voor ons. Laat het ons daarom altijd weten bij je serviceaanvraag.
Prima werk geleverd. Maar facturatie is onoverzichtelijk en zeer duur. Tevens moet de factuur goed nagekeken want er worden fouten gemaakt.
Prachtige service
Vlotte en deskundige service. De technicus gaf ook goede raad om ramen en deuren in topvorm te houden.
Deurtroubles in de kampioenenstad? Meld ons snel en makkelijk je deurtroubles via ons online schadeformulier. Binnen de 48 uur ontvang je professioneel advies mét een prijsindicatie.
Contacteer ons