Goeie service. Herstelling uitgevoerd zoals gevraagd.
Wie de geschiedenis van Pelt kent, weet dat er weinig reden is om in te dommelen (#punintended). Overpelt, Neerpelt … het maakt niet uit. Pelt blijft met zijn 33.000 inwoners stevig standhouden. Wist je dat we zelfs een technieker hebben die een geboren en getogen Peltenaar is? Trots dus om je ook in Pelt van dienst te zijn!
Ook Pelt telt de nodige raammiserie. Ramen krijgen hier heel wat te verduren. Stof, fijnstof en zand zetten zich vast op het raambeslag en steken zo stokken in de (raam)wielen. Op de duur breekt het beslag zelfs af en werkt het mechanisme helemaal niet meer. En we moeten het toegeven, we maken niet altijd tijd voor een – nochtans noodzakelijk – onderhoud van onze dierbare ramen. Voorkom nu erger en schakel een service-held in!
In de soep met je ramen in Pelt? Gaat je raam niet meer open? Klemt het of gaat het stroef? Heb je een lekkend raam? Is je glas gebroken? Hapert er iets aan het slot? Wacht dan niet langer en doe een beroep op onze gecertificeerde service-held Marc. Raamproblemen en herstellingen zijn zijn specialiteit! Ontdek hieronder hoe het precies werkt en hoe we onze helden ook in Pelt voor jou op pad sturen.
Onze allereerste service-held Marc is altijd trouw op post tijdens zijn interventies in en rond Pelt. Het maakt niet uit in welke raammiserie je zit: klemmen je vaste ramen in Pelt? Hapert je draai-kiepraam of kiep-draairaam in Hamont-Achel of Hechtel-Eksel? Gaan je terras- of harmonicaramen niet meer open in Lommel of Leopoldsburg? Haperen je ramen met raamvleugel in Bocholt of Peer? No worries, Marc is er voor je.
Dat geeft onze experts de nodige info en details voor een professionele analyse van de situatie.
Helder, duidelijk, transparant. Toch nog vragen? Via ons e-mail adres help@windocare.be mag je snel een antwoord verwachten.
Hou rekening met een wachttijd van 2-3 weken (het leven van een service-held is druk-druk-druk). Reserveer dus asap je interventie. Zijn we eerder bij je in de buurt, dan proberen we een afspraak tussendoor in te plannen. Want ja, flexibiliteit is ook een superkracht.
Helemaal voorbereid en up-to-date met je situatie, zodat hij efficiënt aan de slag kan. In meer dan 80% van de gevallen volstaat 1 interventie. Die andere 20% is louter te wijten aan specifieke onderdelen die enkel op bestelling bij onze partners/leveranciers beschikbaar zijn.
Het principe van Marc en de andere service-helden: hoe meer info ze krijgen over de interventie, hoe beter. Geef dus altijd alle mogelijke informatie (hoogte, breedte, dikte, gewicht, dubbel- of driedubbel glas, toegankelijkheid, verdieping …) mee. Weet je niet welk type glas je hebt? Doe dan de test met de aansteker. Dat moeten we weten om een of meerdere service-helden langs te sturen en ook om te weten met welk (helden)vervoer ze de baan op moeten. Al die informatie is dus cruciaal voor ons. Laat het ons daarom altijd weten bij je serviceaanvraag.
Goeie service. Herstelling uitgevoerd zoals gevraagd.
Correct en proper gewerkt. Top!
Verschillende firma's gecontacteerd voor deze kleinere werkzaamheden maar in de kou blijven staan. Windowcare daarentegen heeft ons direct geholpen en uitgevoerde werkzaamheden goed uitgevoerde en proper achtergelaten. Bedankt om ook kleinere Projectjes en herstellingen aan te nemen. Aan een ieder die met hetzelfde probleem zit.... Slechts 1 adres.....
Problemen of andere pijnpunten met je ramen in Pelt? Meld ons snel en makkelijk je raampijnpunten via ons online schadeformulier. Binnen de 48 uur ontvang je professioneel advies mét een prijsindicatie.
Contacteer ons