De medewerker die bij mij op bezoek is geweest was heel vriendelijk en correct. Hij heeft het slot van de deur gesmeerd en uitleg gegeven over hoe in de toekomst het slot goed te onderhouden om nieuwe problemen te voorkomen.
Geen reden om in te dommelen (#sorrynotsorry) voor wie de geschiedenis van Pelt kent. Of Pelt nu bestaat uit Overpelt, Neerpelt of allebei … het maakt allemaal niet uit. Pelt blijft met zijn 33.000 inwoners een stevige gemeente. We hebben zelfs een technieker in de aanbieding die een geboren en getogen Peltenaar is! Echt waar, we zijn dan ook trots om je ook in Pelt van dienst te kunnen zijn.
Vaak wordt Pelt ook geplaagd door deurproblemen. En die ontstaan vooral door vervuiling van voorbijrijdend verkeer, industrie en fijnstof dat overal onzichtbaar ronddwarrelt. Dat zien we in onze interventies. Omdat het zo hardnekkig is voor je deuren, laat fijnstof zijn sporen na op je deuren, maar ook in je sloten en de deurmechanismes. Door fijnstof verdeurt, euh, verduurt de rubberen afdichting ook en zo sluit je deur niet meer goed af. Of misschien sluit je deur niet meer goed omdat er een kapotte tochtafsluiter in het spel is? En dan zwijgen we nog over het onderhoud dat er telkens overschiet … Laat het niet te ver komen bij jou in Pelt en roep er nu een Peltse held bij!
Deurproblemen in het spel? Een deur die over de grond sleept? Deuren die klemmen, piepen of haperen? Een deur die afgezakt is? Speel het spel niet langer mee, maar schakel ons in voor een snelle en gestructureerde oplossing. Hoe gaat dat in zijn werk? Dat ontdek je hieronder.
Onze allereerste service-held Marc speelt het deurenspel graag. Voor deurproblemen is hij dan ook altijd trouw op post tijdens zijn interventies in en rond Pelt: schort er iets aan de deurpomp van je pivoterende deur in Pelt? Klemt je terrasdeur in Hamont-Achel of Hechtel-Eksel? Gaan je glazen binnendeuren niet meer open in Lommel of Leopoldsburg? Haperen je buitendeuren in Bocholt of Peer? Marc is er als de kippen bij.
Dat geeft onze experts de nodige info en details voor een professionele analyse van de situatie.
Helder, duidelijk, transparant. Toch nog vragen? Via ons e-mail adres help@windocare.be mag je snel een antwoord verwachten.
Hou rekening met een wachttijd van 2-3 weken (het leven van een service-held is druk-druk-druk). Reserveer dus asap je interventie. Zijn we eerder bij je in de buurt, dan proberen we een afspraak tussendoor in te plannen. Want ja, flexibiliteit is ook een superkracht.
Helemaal voorbereid en up-to-date met je situatie, zodat hij efficiënt aan de slag kan. In meer dan 80% van de gevallen volstaat 1 interventie. Die andere 20% is louter te wijten aan specifieke onderdelen die enkel op bestelling bij onze partners/leveranciers beschikbaar zijn.
Het principe van Marc en zijn makkers (service-helden): hoe meer info ze krijgen over de deur, hoe beter. Geef dus altijd alle mogelijke informatie (hoogte, breedte, dikte, gewicht, toegankelijkheid, verdieping …) mee. Dat moeten we weten om een of meerdere service-helden langs te sturen en ook om te weten met welk (helden)vervoer ze de baan op moeten. Al die informatie is dus cruciaal voor ons. Laat het ons daarom altijd weten bij je serviceaanvraag.
De medewerker die bij mij op bezoek is geweest was heel vriendelijk en correct. Hij heeft het slot van de deur gesmeerd en uitleg gegeven over hoe in de toekomst het slot goed te onderhouden om nieuwe problemen te voorkomen.
Snelle, goede en correcte acties en reacties en tussenkomst en afhandeling.
Goed werk en sympathiek.
Deurproblemen in het spel? Meld ons snel en makkelijk wat de spelbreker is voor jouw deuren via ons online schadeformulier. Binnen de 48 uur ontvang je professioneel advies mét een prijsindicatie.
Contacteer ons