Zeer vriendelijk personeel met een goede uitleg. Snelle service
Ploeteren, daar kennen ze iets van in Neeroeteren! De Witbeek, de Bosbeek en de Oeter hebben daar vast iets mee te maken. En de familie Everts ook wel. En ook onze Windocare-equipe ploetert er naarstig. We hebben dus ook bij jou in Neeroeteren een technieker vlakbij!
Ook Neeroeteraars krijgen vroeg of laat te kampen met deurnood. Meestal is vervuiling door industrie of het verkeer de dader. Maar we moeten ook eerlijk zijn en toegeven dat we onze deuren niet altijd het beste onderhoud geven. De optelsom van vervuiling en een gebrekkig onderhoud? Een deur die op de duur niet meer open- of dichtgaat. Een slot dat het niet meer doet. Een deur die klemt, piept, kraakt of sleept. En ook de deuronderdelen blijven niet gespaard: denk maar aan een defecte tochtafsluiter waardoor je heel het jaar door tocht hebt onder je deur. Of aan een kapotte deurklink of deurtrekker. Gelukkig zijn er de service-helden van Windocare. Zij staan met hun perfecte herstelskills klaar voor al je deurnood. Ontdek hieronder hoe je ook in Neeroeteren op hen kunt rekenen.
Service-held Arne vertelt graag over zijn geliefde Oudsbergen: “Oudsbergen bruist en is boeiend van nature!” Samen met zijn collega’s is hij dan ook altijd trouw op post voor jouw deurnood in en rond Neeroeteren. Het maakt niet uit of het nu je buitendeuren zijn in Bree, je glazen deuren in Neeroeteren of Opoeteren, je terrasdeuren in Maaseik of Maasmechelen, je pivoterende deuren in Kinrooi, Opglabbeek of Oudsbergen, je tuinhuisdeur in Dilsem-Stokkem of je sasdeuren in As. Alle deuren zijn welkom bij Arne.
Dat geeft onze experts de nodige info en details voor een professionele analyse van de situatie.
Helder, duidelijk, transparant. Toch nog vragen? Via ons e-mail adres help@windocare.be mag je snel een antwoord verwachten.
Hou rekening met een wachttijd van 2-3 weken (het leven van een service-held is druk-druk-druk). Reserveer dus asap je interventie. Zijn we eerder bij je in de buurt, dan proberen we een afspraak tussendoor in te plannen. Want ja, flexibiliteit is ook een superkracht.
Helemaal voorbereid en up-to-date met je situatie, zodat hij efficiënt aan de slag kan. In meer dan 80% van de gevallen volstaat 1 interventie. Die andere 20% is louter te wijten aan specifieke onderdelen die enkel op bestelling bij onze partners/leveranciers beschikbaar zijn.
Het principe van Arne en de andere service-helden: hoe meer info ze krijgen over de deur, hoe beter. Geef dus altijd alle mogelijke informatie (hoogte, breedte, dikte, gewicht, toegankelijkheid, verdieping …) mee. Dat moeten we weten om een of meerdere service-helden langs te sturen en ook om te weten met welk (helden)vervoer ze de baan op moeten. Al die informatie is dus cruciaal voor ons. Laat het ons daarom altijd weten bij je serviceaanvraag.
Zeer vriendelijk personeel met een goede uitleg. Snelle service
Vlotte afhandeling ..goed advies ..stipt op tijd ...goed werk en vlug
Goed, snel, klantvriendelijk maar mocht iets minder duur
Meld ons snel en makkelijk je probleem via ons online schadeformulier. Binnen de 48 uur ontvang je professioneel advies mét een prijsindicatie.
Maak een afspraak