Vlotte afhandeling ..goed advies ..stipt op tijd ...goed werk en vlug
Ons Windocare-hart ligt in mijngemeente Houthalen. Letterlijk en figuurlijk, want het hoofdkwartier ligt verschanst (inside joke voor de Houthalenaar ;)) in de voormalige mijngebouwen. Zo maken wij bij Windocare trots deel uit van deze mijngemeente. En dat niet alleen, we hebben ook een service-held ter plekke!
In Houthalen behoort vervuiling helaas nog niet tot het verleden. Voorbijrijdend verkeer, industrie en ook veelvuldig gebruik zijn de welbekende daders. En dat merken we helaas aan je deuren. Fijnstof, zand en ander vuil zetten zich graag vast op je sloten en trekken in de tochtafsluiter onder de deur. Bovendien geven we onze deuren ook niet altijd het onderhoud dat ze nodig hebben. 1 + 1 = 2 en zo beland je in de deurmiserie.
Heb je dus deurmiserie in Houthalen? Krijg je je deur niet meer goed open of dicht? Of is de deurpomp stuk? Staan je scharnieren niet meer recht of zijn ze niet goed meer afgesteld? Laat dit je wake-upcall zijn om er een gecertificeerde Windocare-service-held bij te (Hout)halen. Ontdek hieronder hoe we ze ook in Houthalen op pad sturen.
Service-held Andy staat klaar voor al jouw deurmiserie. Of het nu voor de deur van je tuinhuis is in Houthalen of Helchteren, voor een glazen deur in Genk, een sasdeur in Zonhoven, een buitendeur in Beringen of Oudsbergen, een terrasdeur in Heusden-Zolder of Hechtel-Eksel of voor pivoterende deuren in Peer of As. Andy is dé Houthalense held bij uitstek.
Dat geeft onze experts de nodige info en details voor een professionele analyse van de situatie.
Helder, duidelijk, transparant. Toch nog vragen? Via ons e-mail adres help@windocare.be mag je snel een antwoord verwachten.
Hou rekening met een wachttijd van 2-3 weken (het leven van een service-held is druk-druk-druk). Reserveer dus asap je interventie. Zijn we eerder bij je in de buurt, dan proberen we een afspraak tussendoor in te plannen. Want ja, flexibiliteit is ook een superkracht.
Helemaal voorbereid en up-to-date met je situatie, zodat hij efficiënt aan de slag kan. In meer dan 80% van de gevallen volstaat 1 interventie. Die andere 20% is louter te wijten aan specifieke onderdelen die enkel op bestelling bij onze partners/leveranciers beschikbaar zijn.
Het principe van Andy en zijn andere collega’s service-helden: hoe meer info ze krijgen over de deur, hoe beter. Geef dus altijd alle mogelijke informatie (hoogte, breedte, dikte, gewicht, toegankelijkheid, verdieping …) mee. Dat moeten we weten om een of meerdere service-helden langs te sturen en ook om te weten met welk (helden)vervoer ze de baan op moeten. Al die informatie is dus cruciaal voor ons. Laat het ons daarom altijd weten bij je serviceaanvraag.
Vlotte afhandeling ..goed advies ..stipt op tijd ...goed werk en vlug
Goed werk en sympathiek.
Goed, snel, klantvriendelijk maar mocht iets minder duur
Minder positieve deurverhalen in Houthalen? Meld ons snel en makkelijk je deurverhaal via ons online schadeformulier. Binnen de 48 uur ontvang je professioneel advies mét een prijsindicatie.
Contacteer ons