Top communicatie en service
In Bree lijkt die ene Michiel met zijn Sint-Michielskerk, Michielshuis en Sint-Michielscollege stevig de plak te zwaaien. Maar dan heb je Joppe nog niet ontmoet. Onze technieker ter plaatse. En wat voor één! Hij slaagt erin om tegelijk de jongste telg te zijn uit de Windocare-familie en toch jàrenlange ervaring op de teller te hebben.
Ook Bree blijft jammer genoeg niet gespaard van vervuiling. En net dàt is de grote boosdoener voor ramen. Zand, roet en fijnstof zetten zich vast op je ramen. En dat is nog maar het begin van alle problemen. Op de duur kunnen de raamonderdelen zelfs afbreken. En toegegeven, we gunnen onze ramen ook niet altijd het beste onderhoud. Bovendien ligt Bree met zijn Toleikstraat ook dicht bij de grens, wat het een inbraakgevoelige plek maakt. Genoeg argumenten om nu een service-held in te schakelen en zo erger te voorkomen!
Je ziet het: ook in Bree kan er dus heel wat schorren aan je ramen. Denk maar aan een lekkend of klemmend raam, een haperend slot, een raam dat niet meer open- of dichtgaat, tot zelfs gebroken glas! Schakel vlug onze service-held Joppe in die voor jou op pad gaat. Herstellingen zijn zijn specialiteit! Hieronder ontdek je hoe dat precies werkt in Bree.
Voor raammiserie met een vast raam in Bree of Bocholt, met een draai-kiepraam in Dilsem-Stokkem, met een kiep-draairaam in Kinrooi, met een harmonicaraam in Oudsbergen, met ramen met een raamvleugel in As of met een terrasraam in Peer: slechts één adres voor dé perfecte service-held: Joppe van Windocare. Altijd trouw op post in en rond Bree.
Dat geeft onze experts de nodige info en details voor een professionele analyse van de situatie.
Helder, duidelijk, transparant. Toch nog vragen? Via ons e-mail adres help@windocare.be mag je snel een antwoord verwachten.
Hou rekening met een wachttijd van 2-3 weken (het leven van een service-held is druk-druk-druk). Reserveer dus asap je interventie. Zijn we eerder bij je in de buurt, dan proberen we een afspraak tussendoor in te plannen. Want ja, flexibiliteit is ook een superkracht.
Helemaal voorbereid en up-to-date met je situatie, zodat hij efficiënt aan de slag kan. In meer dan 80% van de gevallen volstaat 1 interventie. Die andere 20% is louter te wijten aan specifieke onderdelen die enkel op bestelling bij onze partners/leveranciers beschikbaar zijn.
Het principe van Joppe en zijn collega-service-helden: hoe meer info ze krijgen over de interventie, hoe beter. Geef dus altijd alle mogelijke informatie (hoogte, breedte, dikte, gewicht, dubbel- of driedubbel glas, toegankelijkheid, verdieping …) mee. Weet je niet welk type glas je hebt? Doe dan de test met de aansteker. Dat moeten we weten om een of meerdere service-helden langs te sturen en ook om te weten met welk (helden)vervoer ze de baan op moeten. Al die informatie is dus cruciaal voor ons. Laat het ons daarom altijd weten bij je serviceaanvraag.
Top communicatie en service
Zeer vriendelijk technieker en degelijke afstelling van de ramen en deuren.
Goed werk en sympathiek.
Raamnood in Bree? Meld ons snel en makkelijk je raamnood via ons online schadeformulier. Binnen de 48 uur ontvang je professioneel advies mét een prijsindicatie.
Contacteer ons