Supervriendelijk! Goede service!
Natuurlijk kon Scheldestad Antwerpen niet ontbreken in ons Windocare-rijtje. Want ook wij zijn zot van Antwerpen. En den Brabo zag dat het goed was, want ook voor ’t stad (en de parking ;-)) hebben wij dus een technieker ter plaatse!
Stad Antwerpen, stedelijk gebied dus. Je kunt wel al raden wat al die vervuiling door industrie, roet en het verkeer met je ramen doet. Zand, vuil en fijnstof zetten zich vast op je ramen. Combineer dat nog eens met een slecht of gebrekkig onderhoud en lap, de onderdelen van je raam breken zomaar af of het mechanisme werkt plots niet meer. En da’s nog lang niet alles. Ramen op de Meir, de Leien en de Kaaien en daarrond zijn best inbraakgevoelig, de Koekenstad ligt namelijk in een grensregio. Need we say more?
Heb je dus raamtroubles met een vast raam, een draai-kiepraam, een kiep-draairaam, een harmonicaraam, een terrasraam of een raam met een raamvleugel in Antwerpen? Onze plaatselijke service-held lost het allemaal voor je op. Ook ramen die niet meer opengaan, ramen die klemmen, lekken en haperen of zelfs gebroken glas … Niets is hem te veel. Schakel hem nu in, voor werkelijk àl je raamtroubles in Antwerpen. Want herstellingen, dat is zijn winkel! Ontdek hieronder hoe we te werk gaan bij jou in Antwerpen.
Of het nu een vast raam is in Antwerpen, Aartselaar of Kapellen, een terrasraam in Wijnegem, Edegem of Wommelgem, een raam met een raamvleugel in Brasschaat, Boom, Bornem of Boechout, een draai-kiepraam in Schoten, Schilde of Stabroek, een kiep-draairaam in Ranst, Hove of Rumst, een harmonicaraam in Mortsel, Lier, Niel of Lint, maar ook in Kontich en Hemiksem, service-held is altijd trouw op post voor jou in Antwerpen én op de parking.
Dat geeft onze experts de nodige info en details voor een professionele analyse van de situatie.
Helder, duidelijk, transparant. Toch nog vragen? Via ons e-mail adres help@windocare.be mag je snel een antwoord verwachten.
Hou rekening met een wachttijd van 2-3 weken (het leven van een service-held is druk-druk-druk). Reserveer dus asap je interventie. Zijn we eerder bij je in de buurt, dan proberen we een afspraak tussendoor in te plannen. Want ja, flexibiliteit is ook een superkracht.
Helemaal voorbereid en up-to-date met je situatie, zodat hij efficiënt aan de slag kan. In meer dan 80% van de gevallen volstaat 1 interventie. Die andere 20% is louter te wijten aan specifieke onderdelen die enkel op bestelling bij onze partners/leveranciers beschikbaar zijn.
Het principe van onze lokale serviceheld en zijn collega-service-helden: hoe meer info ze krijgen over de interventie, hoe beter. Geef dus altijd alle mogelijke informatie (hoogte, breedte, dikte, gewicht, dubbel- of driedubbel glas, toegankelijkheid, verdieping …) mee. Weet je niet welk type glas je hebt? Doe dan de test met de aansteker. Dat moeten we weten om een of meerdere service-helden langs te sturen en ook om te weten met welk (helden)vervoer ze de baan op moeten. Al die informatie is dus cruciaal voor ons. Laat het ons daarom altijd weten bij je serviceaanvraag.
Supervriendelijk! Goede service!
Vlotte communicatie: 60 min op voorhand een telefoontje gekregen dat technieker onderweg was. Een profesionele uitleg gekregen van het probleem. Technieker ruimde alles mooi op + veegde de vloer vanwege aluminiumresten. Kortom fijne, vriendelijke en beleefde service! Op naar interventie 2 met de bestelde onderdelen.
top service !
Raammiserie in Antwerpen? Meld ons snel en makkelijk je raammiserie via ons online schadeformulier. Binnen de 48 uur ontvang je professioneel advies mét een prijsindicatie.
Contacteer ons